Onderscheidend en tegelijk praktisch, kan dat?
Jazeker, value for money noemen wij dat
Modulaire displays met attentiewaarde en een herbruikbaar ontwerp. Hoe slim is dat?
Eenmalig ontwerpen, meerdere campagnes gebruiken
Onderscheidende displays maken doen we al jaren voor onze klanten. De echte uitdaging ligt in het maken van slimme displays. Wat een slimme display is? Een display die gebruikt maakt van efficiënte kernelementen. Het onderscheidende sausje wordt er over gegoten door eenvoudig aan te passen visuele elementen.
Wat levert dat op?
Deze slimheid vertaalt zich in standaardisatie en daarmee kortere doorlooptijden en lagere kosten. En dat is vooral interessant als je meerdere campagnes per jaar draait en niet telkens een compleet nieuwe display wilt ontwerpen, maar ook niet steeds dezelfde display met een ander design er op geprint wilt gebruiken. Door dezelfde snijmessen te gebruiken bespaar je op de tweede, derde, vierde campagne enzovoort.
De verwisselbare elementen werken op twee manieren in jouw voordeel. Ten eerste is de display makkelijk aan te passen aan de producten door er andere inserts voor te maken. En ten tweede kan de display een heel andere uitstraling krijgen dan die van de vorige campagne door andere elementen aan de basis toe te voegen.
Voorbeelden
Zoek de verschillen
Of misschien is de tekst ‘Zoek de overeenkomsten’ wel beter. In de basis drie dezelfde displays, maar zie jij het nog?
Hoe werkt het?
Het ontwikkelproces:
1. Briefing – Campagnes, wensen en budget worden besproken en er wordt samen gebrainstormd.
2. Voorstel – USP doet een ontwerp voorstel voor de gehele reeks campagnes, inclusief de variaties*
3. Feedback – Terugkoppeling en eventuele aanpassing ontwerpen
4. Technisch ontwerp – de kernelementen voor de gehele campagnereeks en losse elementen van de eerste campagne worden voorbereid voor productie.
5. Grafische bestanden – Je levert de grafische bestanden voor de bedrukking van de display bij ons aan.
6. Productie – de eerste variant wordt geproduceerd.
7. Logistiek en Afvullen – Het hele traject van distributie en afvullen kunnen wij uit handen nemen.
8. Evaluatie – De eerste campagne wordt besproken en op basis van de bevindingen worden de ontwerpen van de volgende campagnes eventueel bijgesteld.
Geslaagd?! Dan herhalen we het proces voor de tweede campagne. Of maak een zelfstart en beslis later wat je in wilt zetten.