Aandacht trekken is ons vak
Essentieel voor effectieve reclamecampagnes
Producten aantrekkelijk presenteren zodat ze in het winkelmandje van de winkelende voorbijganger belanden, dat is waar het om draait bij USP Display.
Wie we zijn
USP Display is een full-service leverancier van POS materialen met effect. En met effect bedoelen we omzet. Aankoopbeslissingen worden steeds vaker pas op de winkelvloer genomen, laat het de goede beslissing zijn. Met onze in het oog springende displays en andere POS materialen van papier of karton versterken we jouw marketingboodschap en samen maken we campagnes tot een succes.
USP Display, werd in 2000 opgericht door Carl Greif en Jeroen Schmeits. Met een klein aantal ontwerpers zaten wij eerst in een klein kantoor bij de schaatsbaan. Al snel groeide de klantenkring en groeide USP Display – ook uit haar jasje.
In 2007 openden wij ons eigen pand aan de Tjonger, van waaruit wij u tot op de dag van vandaag service verlenen. Mede door het vakmanschap van onze medewerkers, werden we door merken als LÓreal en Heineken al snel als partner gezien. Merken die nog altijd bij ons zijn en vertrouwen op onze expertise en service.
In 2013 is USP Display overgenomen door Brohl Wellpappe, een familiebedrijf met een lange traditie in het produceren van diverse soorten karton, Brohl Wellpappe beschikt over de modernste technieken in het produceren en bedrukken van karton en verpakkingen. Met Brohl Wellpappe als moeder heeft USP Display een stevige basis en de beschikking over eigen productiecapaciteit. Een belangrijk voordeel ten opzichte van andere POS-leveranciers in de huidige overspannen kartonmarkt.
Voor wie we werken
Wij werken voor grote en kleine merken, reclame en marketingbureaus, en printmanagementbureaus. Allemaal met hun eigen wensen en eisen. Maar ongeacht voor welke klant wij een opdracht uitvoeren, het te presenteren product en het beoogde effect zijn de basis in ons werk. Creativiteit en service staan centraal in onze aanpak.
Als onderdeel van Brohl Wellpappe hebben we in Duitsland onze productie locaties. Mocht het daar niet passen, schakelen we door naar onze andere leveranciers. Elke fabriek zijn specialiteit, wij hebben ze in het porfolio.
Klanten die wij hebben mogen
verrassen met originele ontwerpen
Waar we voor staan
Vanuit onze jarenlange ervaring hebben we geleerd dat snel en makkelijk scoren meer geluk dan wijsheid is. Wij zijn er van overtuigd dat wij alleen een goede display kunnen ontwerpen als we de campagne, het beoogde doel en de wensen van de klant goed begrijpen. Wij nemen daarom altijd de tijd voor het doorspreken van nieuwe opdrachten, zodat we deze daarna geheel naar wens en voor de afgesproken deadline kunnen opleveren.
In ons werk hebben wij drie uitgangspunten:
Verrassen
We willen origineel zijn, zowel in de uitvoering van het ontwerp als in onze service. Verrassend snel, verrassend flexibel en verrassend pro-actief. Er mag over ons gepraat worden.
Ontzorgen
Wij nemen onze klanten graag het regelwerk uit handen. Wij verzorgen voor vele klanten het gehele traject van ontwerp, productie, distributie tot afvullen in de winkel. Afspraak is afspraak is daarbij een hele belangrijke waarde voor ons. Klanten moeten op ons kunnen bouwen, want wij weten als geen ander hoe belangrijk het is dat in een campagne de POS-materialen op het juiste moment beschikbaar zijn.
Kwaliteit
Wij leggen de lat voor onszelf hoog, heel hoog. In alle aspecten van onze dienstverlening. De vakkennis van onze mensen zorgt er voor dat we deze kwaliteit in advies, ontwerp en service kunnen leveren. Bij het ontwerpen van een display houden we bijvoorbeeld rekening met het gewicht van de producten die in de display geplaatst worden, zodat we waar nodig de constructie kunnen verstevigen. Bij voorkeur doen we dat met milieuvriendelijk karton, maar waar nodig zullen we ook hout gebruiken.