Buiten de gebaande paden lopen
Nieuwe mogelijkheden betekent nieuwe kansen
Retail leeft met de druk van de ecommerce. Word je slachtoffer, of zoek je naar nieuw ontstane ruimte?
Innovaties in POS
Het resultaat staat voorop
We zien allerlei ontwikkelingen in de informatietechnologie, zoals bedrukkingstechnieken die meer “markt-klaar” worden. We kijken ook al verder en geloven erin dat een display nog meer het verhaal moet vertellen. Interactiviteit wordt de nieuwe norm in POS, daar zijn we van overtuigd.
Het staat nog in de kinderschoenen, en wat beschikbaar is, is op dit moment schrikbarend duur. Maar de ontwikkelingen gaan snel. Wij denken dat interactiviteit binnen afzienbare tijd beschikbaar is voor alle budgeten.
Alle zintuigen aan het werk
Stel je voor dat je je klanten niet alleen kunt verleiden tot een aankoop door beeld, zoals nu vaak het geval is. Maar wat als je ook geluid, reuk of gevoel aan je merkbeleving toe kunt voegen op de winkelvloer?
Multimedia campagnes zullen meer herkenbaar zijn, omdat aspecten van andere media-uitingen terug kunnen komen in je display of verpakking.
Wij zijn heel benieuwd wat de toekomst ons op dit gebied gaat brengen. Heb je zelf al een gaaf idee, schroom niet om contact met ons op te nemen en dan gaan we samen op zoek naar nieuwe mogelijkheden.