Van Product naar Pronkstuk
Het verhaal achter de marktintroductie van de Robin Schulz dranken.
Display, verpakking en limited edition influencer box. Elk afzet moment stelt zijn eigen voorwaarden aan het POS materiaal en daar begeleiden wij u graag in.


Elke doelgroep een eigen verhaal
De gouden combinatie van Offset, Flexo en Digitaal
Onlangs hebben we een bijdrage geleverd aan een promotieactie van Robin Schulz-dranken door een Point of Sale-pakket te ontwikkelen en te produceren.
Hiervoor zijn trays, e-commerce-verpakkingen en displays geproduceerd, voor de alcoholvrije mate-drank, en vodka- en secco-varianten. De trays en wrap-around-kartons werden gemaakt met flexodruk.
De POS-displays werden gemaakt met een combinatie van offset- en flexodruk.
Voor influencers werd een koelkast van golfkarton ontworpen en vanwege de kleine oplage geproduceerd met de digitale druktechniek.
” Met een compleet POS pakket kun je op verschillende afzetkanalen en verkoopmomenten inspelen.”
Haal het beste uit jouw producten met ons POS-pakket en diverse druktechnieken! Neem direct contact met ons op.
Van alle markten thuis in kleurrijk verpakken
Een Point of Sale pakket biedt merken en retailers de mogelijkheid om hun producten op verschillende verkooppunten te presenteren en hun zichtbaarheid te vergroten. Het stelt hen in staat om zich te onderscheiden in een drukke retailomgeving en de aandacht van consumenten te trekken. Door het gebruik van verschillende druktechnieken zoals flexo, offset en digitale druk, kan het POS-pakket op maat worden gemaakt voor elk gewenste verkooppunt of afzetkanaal. Hierdoor kan het merk de consument bereiken op het moment dat hij/zij het meest ontvankelijk is voor de boodschap en de kans op een aankoop maximaliseren en klantbinding vergroten.
USP Display is onderdeel van Brohl Wellpappe GmbH & CO KG. Meer informatie over onze druktechnieken vind je door op onderstaande button te klikken.


Een kijkje in de verschillende POS uitingen voor Robin Schulz
De gebruikte druktechnieken
Flexodruk
De trays en wrap-around-kartons zijn gemaakt met flexodruk. Er is voor deze methode gekozen omdat dit voor de plek in de winkel en hoogte van de oplage de meest geschikte en efficiente drukmethode is om hier in te zetten.


Offsetdruk
De POS displays werden gemaakt door een combinatie van offset en flexo drukwerk in te zetten. Dit omdat we met offset een haarscherp beeld op het golfkarton kunnen drukken en zo een indrukwekkende eerste indruk op de winkelvloer kunnen achterlaten. De displays krijgen de laatste, vaak beslissende, finishing touch door de verschillende afwerkingen. Met mogelijkheden zoals: haptische lakken, soft touch-lak, glitterlakken, metallische afwerkingen zoals foliedruk of reliëfdruk en technische lakken zoals antislip-, vet- of waterafstotende eigenschappen. Het kan soms lastig zijn om de juiste afwerking te kiezen. Als servicepartner staan wij voor jouw klaar om te adviseren en te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.
Digitale Druk
De koelkast met blikjes is gemaakt met digitale druk, door de lagere oplage vanwege een speciaal/limited item is dit een passende drukmethode omdat er geen drukplaten geproduceerd hoeven te worden. Het dynamische drukproces biedt onze klanten veel mogelijkheden voor aanpassingen. Zelfs bij kleinere oplages is het mogelijk om in verschillende talen te printen, en het is mogelijk om individuele logo’s van retailers, nummers of barcodes af te drukken. Regionale of nationale promoties kunnen gemakkelijk worden gerealiseerd met goed voorbereide verpakkingsversies, evenals personalisaties.

Bekijk de mogelijkheden voor jouw
POS-pakket!
Het creëren van een onvergetelijke klantbeleving start met het maken van een afspraak om onze showroom te bezoeken. Blijf je concurrenten voor en maak een afspraak met Erik, Linda of Wim.
Erik Hermsen

Accountmanager
Laten we niet teveel in boxen denken
Linda Denissen

Accountmanager
Gedreven creatief meedenkend
Wim Broer

Accountmanager
Als het écht anders mag