De ontwerper had zich goed verdiept in de nieuwe huisstijl van Avis.
De samenwerking verliep heel soepel. Nadat goed was geverifieerd wat onze wensen waren, was het ontwerp verrassend origineel.
Esther van Kerkvoorde
Manager Marketing & Sales
Wie is Pearlpaint
In 2022 heeft Pearlpaint het verfmerk Avis Professional in een nieuw jasje gestoken. Als onderdeel van de introductiecampagne hebben ze door USP Display een toonbankdisplay voor een gratis probeerblikje, een baliedisplay voor miniflacons met mengkleuren en een introductiebox laten maken.
Randvoorwaarden van dit project
- Op basis van bestaande maatvoeringen
- Snelle levering
- Maatwerk interieur
- Opvallend nieuw design
Hoe de samenwerking is verlopen
De samenwerking verliep heel soepel. Nadat goed was geverifieerd wat onze wensen waren, was het ontwerp verrassend origineel. De ontwerper had zich goed verdiept in de nieuwe huisstijl van Avis, het product en de branche. Zo waren delen van het nieuwe logo en de vorm van de flacons verwerkt in de contouren van de topkaart.
Binnen een week na het afstemmingsgesprek kregen we de eerste witmodellen al bezorgd. Meerdere modellen, zodat de mogelijkheden goed duidelijk werden. Direct gevolgd door een duidelijke offerte, zodat de keuze ook op dat vlak helder was. En eigenlijk was de keuze direct duidelijk, het werd het meest opvallende ontwerp met de contouren die duidelijk Avis waren.