Als je denkt dat het niet gekker kan…
dan ken je de ontwerpers van USP nog niet.
Uniek en Bijzonder. Displays waar je letterlijk niet omheen kunt. Ze knallen in het oog en roepen om aandacht.
Product introducties,
Evenementen of een andere aanleiding om eens goed te knallen?
Eye catchers die het verhaal van jouw merk, bedrijf of product vertellen. De doelgroep wordt er als het ware in meegezogen. Een magisch moment dat leidt tot associatie, compassie en verlangen.
Als dat is wat je zoekt dan moet je zeker eens met ons komen praten. Niet alleen omdat we hier gewoon goed in zijn, maar ook omdat je dan een voorstel krijgt dat echt anders is. Onze ontwerpers kunnen helemaal los en juist dan ontstaan de mooiste creatieve ideeën.
Een display op maat hoeft zeker niet de hoofdprijs te kosten. Als wij het budget kennen, dan houden we hier bij het ontwerpen rekening mee. We gaan ontwerptechnisch misschien naar hogere sferen, maar zakelijk blijven we met beide voeten op de grond. Een mooie betaalbare display is altijd ons doel.
En soms … zijn we een tikkeltje brutaal en laten we onze wildste ontwerpen ook zien, ook al passen ze niet binnen het budget. Vaak mogen we deze dan juist leveren. Onze klanten vinden het idee dan zo gaaf, dat het zijn geld meer dan waard is. Dat geeft niet alleen ons creatieve voldoening, maar ook onze klanten.
Als het om opvallen gaat
De wildste ideeën leiden tot de meest succesvolle campagnes.
De creativiteit van onze ontwerpers is bij onze concullega ’s niet onopgemerkt gebleven. Wij bieden je graag meer inspiratie om eens goed te knallen, maar doen dat liever via een persoonlijke link.
Een display waar klanten niet omheen kunnen, dat is de droom van elke fabrikant. En wij kunnen die droom waarmaken! Neem contact met ons op dan kunnen we je de gaafste displays laten zien en misschien al even brainstormen over wat we voor jouw bedrijf, merk of product kunnen doen.
Hoe werkt het?
Het ontwikkelproces:
1. Briefing – Doel, wensen en budget worden besproken en er wordt samen gebrainstormd om zoveel mogelijk associaties te laten borrelen bij onze ontwerpers.
2. Voorstel – Afhankelijk van gemaakte afspraken doet USP een of meerdere ontwerpvoorstellen voor de campagne of het evenement.
3. Keuze maken – Jij maakt de keuze voor het uiteindelijke ontwerp en geeft aanwijzingen voor eventuele aanpassing van de ontwerpen.
4. Technisch ontwerp – de onderdelen van de unieke display worden voorbereid voor productie.
5. Grafische bestanden – Je levert de grafische bestanden voor de bedrukking van de display bij ons aan.
6. Productie – de display wordt geproduceerd van duurzaam vervaardigd karton.
7. Logistiek en Afvullen – Het hele traject van distributie en afvullen kunnen wij uit handen nemen.
8. Evaluatie – De resultaten van de campagne worden besproken en op basis van de bevindingen worden lessons learned voor eventuele vervolgcampagnes vastgelegd.