Als je 55 bent, denk je best wel wat meegemaakt te hebben in het leven. Dat is ook zo. Maar dan weet deze tijd je creativiteit en inzet weer maximaal uit te dagen. Iedereen wordt uitgedaagd, ik, mijn collega´s, onze klanten, en zeker ook onze leveranciers..
Veel oude wetten gelden even niet. Of dat nu gaat over de economie, samenleving, werk en inkomen. En dan hebben we ook nog een oorlog dichterbij dan we gewend zijn.
Dan komt het neer op netjes en eerlijk met elkaar omgaan. Want dat maakt het verschil. Mensen bouwen verbindingen die elkaar kunnen versterken. Ondanks de hoge druk die iedereen ervaart, moeten we ook blijven houden voor elkaar.
Ben ik nu een 55 jarige sentimentele kerel geworden? Misschien wel. Dat is dan maar zo.
Een belangrijk principe is volgens mij dat “change the only constant” is. Dat maakt het ook leuk in deze tijd. Hoe vinden we met elkaar oplossingen voor deze uitdagingen!
Daar willen we over praten met klanten en leveranciers. In die vernieuwing kunnen we een bijdrage leveren met leuke, verrassende displays en verpakkingen. Dat alles wat we maken gebaseerd is op papier, is een groot voordeel. Papier is en blijft een uitstekend materiaal om je te onderscheiden, maar vervolgens ook goed te kunnen recyclen. Ook zorgen voor een verantwoord “end of life” oplossing hoort bij onze manier van denken.
Positief opvallen weten we alles van. Kom met ons praten en laat je inspireren hoe we jouw omzet kunnen helpen verhogen.